Besluitvorming financiële kader WSD-complex na de zomer

De Verkenningsfase van het project Toekomst WSD-complex is nog niet afgerond. Vastgoed en de faculteit nemen meer voorbereidingstijd om uitgangspunten achter bijvoorbeeld de berekening van de ruimtebehoefte voor de toekomst, grondiger te bespreken.

Het uitgaan van de reële grootte van de faculteit en (kennis)partners op het complex is cruciaal voor de richting van de te ontwikkelen modellen en het financiële kader. Dit betekent dat de besluitvorming door Raad van Toezicht en het College van Bestuur over het financiële kader in de tweede helft van dit jaar zal plaatsvinden. Dit zal echter niet tot vertraging leiden, omdat er al wel is besloten om na de zomer te starten met de renovatie van het P.J.Veth, zodat dit gebouw per september 2016 beschikbaar komt als schuiflocatie. Zodra P.J.Veth beschikbaar komt, kan een start worden gemaakt met renovatie of sloop/nieuwbouw van een eerste deel van het WSD-complex.