Investeer in je carrière op de minorenmarkt!

Een minor is een waardevolle toevoeging aan je bachelor. Het kiezen van de juiste minor kan later het verschil maken in je carrière!

Kies je voor een minor die goed aansluit bij je bachelor, of juist voor een die je kennis laat maken met hele nieuwe onderwerpen? Altijd al in het buitenland willen studeren? Ook dat is mogelijk in je minor! Bezoek de minorenmarkt op dinsdag 4 april, 16.00-17.30, in het Arsenaal.

Om je keuze nog iets makkelijker te maken, hebben we een aantal minoren uitgelicht:

Minor European Union Studies

‘De EU is tegenwoordig enorm in het nieuws, en dat maakt het voor heel veel mensen interessant. Je bent er zelf ook echt een onderdeel van. In deze Engelstalige minor ga je vanuit verschillende oogpunten naar de EU kijken, zoals de geschiedenis, de instituties, hoe de Unie er vandaag de dag voor staat, en rechten en economie binnen de EU. Je gaat je ook verdiepen door het volgen van electives, die bijvoorbeeld gaan over kritiek op de EU, migratie, en human rights protection.’

Minor Culture and Society in Morocco

Laat je in drie maanden opleiden tot kenner van modern Marokko.  Je krijgt les van verschillende Marokkaanse en andere buitenlandse academici over o.a. Marokkaanse geschiedenis, samenleving en politiek. Naast colleges zijn er veel excursies binnen de stad en ga je vijf dagen op veldwerktrip naar het Marokkaanse platteland. Deze Engelstalige minor wordt gegeven aan het Nederlands Instituut Marokko (NIMAR) in Rabat, de hoofdstad van Marokko.