Klaar voor de VN? Meld je aan voor TEIMUN 2017

Van 9 tot 16 juli komen studenten uit alle hoeken van de wereld naar Den Haag om deel te nemen aan The European International Model United Nations (TEIMUN). Ben je geïnteresseerd in internationale diplomatie en wil je bijdragen aan de conferentie? Meld je nu aan!

Debatteren en kletsen

Tijdens de conferentie debatteren delegaties van VN-landen met elkaar over internationale vrede en veiligheid. Maar na het debat word je niet direct naar huis gestuurd: TEIMUN organiseert dagelijks een borrel, en gedurende de week vinden meerdere leuke evenementen plaats. Zo leer je ook buiten de conferentie mensen van over de hele wereld kennen.

Meer informatie

Het thema van TEIMUN 2017 is “Dare to Doubt: Developing New Perspectives.” Wil je meer weten over het programma en de aanmelding? Bezoek de website van TEIMUN