Humanities Lab Photo Booth komt naar Leiden en Den Haag!

Heb jij je ooit afgevraagd op welke bekende wetenschapper jij het meest lijkt? Ga naar de Humanities Lab website, doe de quiz en kom er achter! Op 1 februari in Leiden (Lipsius 10:00-14:00) en op 8 februari in Den Haag (Wijnhaven 10:00-14:00) kun jij je als je favoriete wetenschapper laten vereeuwigen in de Humanities Lab Photo Booth!

Wat is Humanites Lab?

Ben jij een eerstejaarsstudent, leergierig en geïnteresseerd in de wereld om je heen? Wil jij je verdiepen of juist verbreden en houd je tijd over naast je reguliere studie? Dan is Humanities Lab, het honoursprogramma van de Faculteit der Geesteswetenschappen, perfect voor jou!  Humanities Lab biedt je de optie om de mogelijkheden die de Universiteit Leiden je biedt optimaal te benutten. Meer informatie over de inhoud van het Humanities Lab en de verschillende tracks vind je op www.humanitieslab.nl. De eerste registratiedeadline staat op 15 februari.

Vragen en meer informatie

Tijdens de photo booth actie op 1 en 8 februari zullen er een studie coördinator en studenten van het Humanities Lab aanwezig zijn om je vragen direct te beantwoorden. Alle informatie over het Humanities Lab is natuurlijk ook te vinden op  www.humanitieslab.nl.

Informatie sessie

Op 7 februari staat van 17:00-19:00 een informatie sessie gepland in het Wijnhaven gebouw in Den Haag. Meer informatie hierover vind je op www.humanitieslab.nl.