ACPA op de Open Dag Koninklijk Conservatorium

Op 28 januari 2017 staat de Academy of Creative and Performing Arts (ACPA) op de Open Dag van het Koninklijk Conservatorium in Den Haag.

Studenten die aan de Universiteit Leiden willen studeren, aan het Koninklijk Conservatorium of aan allebei zullen een bezoek aan deze Open Dag zeker waarderen. Onze studenten staan klaar om theoretisch en praktisch een voorbeeld te geven hoe je aan beide gerenommeerde instituten kunt studeren!

De Open Dag vindt plaats op zaterdag 28 januari van 10.00 u. tot 16.00 uur op het Koninklijk Conservatorium, Juliana van Stolberglaan 1 in Den Haag. Meer informatie over het programma en de verschillende onderdelen vind je hier.

Ook zijn wij diezelfde dag te vinden op de Open Dag van de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten, Prinsessegracht 4 in Den Haag. Onze coƶrdinator Niki van Strien staat klaar om alle vragen te beantwoorden over het volgen van keuzevakken in de beeldende kunsten aan de KABK. Meer informatie vind je hier.