Oriënteren op de arbeidsmarkt via de Young Talent Group

Ben je ouderejaars rechtenstudent en wil jij je alvast oriënteren op de arbeidsmarkt? Dan kunt je terecht bij de Young Talent Group. Dit is een online platform met als doel rechtenstudenten te informeren over activiteiten op het gebied van arbeidsmarktoriëntatie. Met meer dan 45 aangesloten kantoren en instellingen biedt de Young Talent Group studenten een groot netwerk. De Young Talent Group kan jou vanaf het begin tot het eind begeleiden voor het vinden van een stage of vacature.

Wil jij aankomend jaar stage gaan lopen of ben je net afgestudeerd en ben je op zoek naar een baan? De Young Talent Group heeft een actuele stage- en vacaturebank om jou te informeren over het huidige aanbod bij de kantoren en instellingen die bij ons zijn aangesloten. Indien je interesse hebt kun je direct solliciteren via onze website of direct contact met iemand opnemen van het kantoor of bedrijf.

Wil je specifieke informatie per e-mail ontvangen over Masterclasses, Business Courses of een specifieke vacature of stage die binnen jouw interessegebied valt? Meld je dan gratis aan op de website! Je kunt direct je interessegebieden opgeven zodat jij niet op de hoogte wordt gehouden van informatie en activiteiten die jou niet interesseren!

Ben je klaar om te solliciteren voor een stage of baan? Neem dan een kijkje op de website voor sollicitatietips! Op deze website staat informatie over het opstellen van een goed CV of een pakkende motivatiebrief en worden do’s en don’t gegeven voor tijdens het sollicitatiegesprek.