Gratis zomerprogramma aan Amerikaanse universiteit: meld je nu aan!

Het Fulbright Center biedt je de mogelijkheid om aanstaande zomer geheel kosteloos een speciaal programma te volgen aan de University of Oregon, de University of Tennessee of de University of South Carolina. Ben je tussen de 18 en 25, maatschappelijk betrokken, leergierig en klaar voor een uitdaging in Amerika? Lees dan vooral verder!

Drie thema’s

Er zijn programma’s te volgen rondom drie thema’s: milieu, sociaal ondernemen en maatschappelijk engagement. Bij elk programma volg je vier weken les aan de universiteit en ga je vervolgens een week op study trip. Een Amerikaanse ouderejaars zal je helpen wennen aan het leven op de campus. Al met al zul je een intensieve, inspirerende en leerzame tijd beleven in een geheel andere omgeving - en dat volledig kosteloos.

Meer informatie

Bezoek de website van Fulbright om meer te lezen over de programma’s, de voorwaarden en de aanmeldingsprocedure. Let op: de aanmeldingsdeadline is op maandag 6 februari 2017.