Gastlezing DSM-juristen voor IBL LLP-tutorgroepen

Op 6 december vond een zeer geslaagde interactieve gastlezing plaats voor twee IBL-tutorgroepen in het kader van LLP.

Twee DSM-juristen (assistent general counsel Pieter de Haan van Royal DSM en general counsel Guy van Asten van DSM Food Specialties) namen de studenten eerst mee in een beschrijving van DSM, de werkzaamheden van een bedrijfsjurist en de vaardigheden en eigenschappen die van een bedrijfsjurist worden verwacht. Daarna volgde een ‘College Tour’ met vragen van de studenten, onder meer over de gevolgen van een eventuele Brexit, de invloed van de dialoog met aandeelhouders op het beleid van DSM en de concurrentie met China. De studenttutoren leidden het geheel – in de rol van  Toine Huys – in goede banen. Na afloop volgde een geanimeerde borrel met gastsprekers en studenten.