Essaywedstrijd en symposium 40 jaar Wladimiroff Advocaten

Ter gelegenheid van haar 40- jarig bestaan organiseert Wladimiroff advocaten een essaywedstrijd voor studenten onder het motto: 'Create your own future @ Wladimiroff' en een symposium op 25 november.

Essaywedstrijd

Studenten worden uitgenodigd om een essay te schrijven van maximaal 1500 woorden te schrijven dat als titel heeft: 'Mijn toekomst als sanctierechtadvocaat'. De sluitingsdatum voor inzending is 11 november. Meer informatie de website van Wladimiroff Advocaten.

Symposium

De winnaar van de essaywedstrijd wordt bekend gemaakt op het symposium ter ere van het 40-jarig bestaan van Wladimiroff Advocaten op 25 november 2016 te Leiden. Tijdens dit symposium zal onder andere top-interviewer Coen Verbraak ('Kijken in de Ziel') oud-kantoorgenoten strafpleiter Gerard Spong en Fons Orie (thans rechter in het JoegoslaviĆ«-tribunaal) interviewen. Uiteraard zal er ook voor het publiek ruimte zijn voor het stellen van vragen. Het symposium wordt afgesloten met een borrel ter nadere kennismaking.

Dag, tijd en locatie symposium

Het symposium vindt plaats op 25 november, om 16.00 uur, in KOG, zaal A 144.

Meer informatie en aanmelding

Meer informatie over de essaywedstrijd, de inzending van een essay en de aanmelding voor het symposium is vinden op de website van Wladimiroff Advocaten. Er  zijn geen kosten verbonden aan de deelname aan het symposium.