Jonge Alumni Netwerk zoekt nieuwe bestuursleden

Het Jonge Alumni Netwerk van de Universiteit Leiden is vanaf begin 2017 op zoek naar 3 nieuwe bestuursleden ter aanvulling van het huidige bestuur.

Wat doen we?

Het Jonge Alumni Netwerk organiseert gedurende het jaar diverse activiteiten voor jonge alumni van de universiteit. Het netwerk biedt jonge alumni op deze manier de mogelijkheid om onderling kennis en ervaringen uit te wisselen, zich verder te ontwikkelen en hun netwerk uit te breiden.

De focus van het Jonge Alumni Netwerk ligt op loopbaan- en persoonlijke ontwikkeling en netwerkbijeenkomsten, maar ook sociale activiteiten worden georganiseerd. Afgelopen jaar stonden op het programma: twee workshops, twee Coachcafé’s, een netwerkborrel, en een bezoek aan Schiphol verzorgd door alumni werkzaam daar. Daarnaast organiseren wij binnenkort nog een  bijeenkomst over het kopen van je eerste huis.

De activiteiten worden bedacht en georganiseerd door het bestuur dat volledig bestaat uit jonge alumni, in samenwerking met het Alumnibureau van de Universiteit Leiden.

Wie zoeken we?

We zoeken 3 enthousiaste jonge alumni, die voor twee jaar op vrijwillige basis willen plaatsnemen in het bestuur.

Heb je eerder plaatsgenomen in een bestuur of commissie en ervaring met het organiseren van activiteiten? Zet je je netwerk graag in en deins je er niet voor terug anderen te benaderen om samen te werken? Heb je goede ideeën voor activiteiten van het Jonge Alumni Netwerk en zin om de organisatie hiervan voor je rekening te nemen? Laat het ons dan weten!

Als bestuurslid van het Jonge Alumni Netwerk is het bovendien belangrijk dat je:

• Zelf een jonge alumnus bent; niet ouder dan 35 jaar
  • Woont in de omgeving van Leiden of bereid bent regelmatig naar Leiden te reizen
  • 1x per maand aanwezig bent bij vergaderingen in Leiden
  • Tijd vrijmaakt voor de organisatie van activiteiten
  • Aanwezig bent bij de activiteiten die het Jonge Alumni Netwerk organiseert

Reageren

Voldoe je aan bovenstaande omschrijving en ben je enthousiast om met het Jonge Alumni Netwerk aan de slag te gaan?

Stuur dan uiterlijk 25 november een e-mail met hierin kort je motivatie en je CV naar het huidige bestuur, jan@alumni.leidenuniv.nl o.v.v. Sollicitatie bestuur Jonge Alumni Netwerk.
Op dinsdag 6 en woensdag 7 december zullen we in de avond een aantal mensen uitnodigen om kennis te maken.

Ook bij vragen kun je bij ons terecht via bovenstaand e-mailadres.