Een moment om te vieren

Op woensdag 16 november en vrijdag 18 november zijn in vijf ceremonies 529 bachelordiploma’s uitgereikt. De faculteit ontving ongeveer 2000 gasten in het Academiegebouw, de Stadsgehoorzaal en het Kamerlingh Onnes gebouw.

Er worden sinds 2002 twee diploma’s uitgereikt: het bachelor- en masterdiploma. De bachelorceremonies worden ingevuld door de studievereniging, hoogleraar - die doceert in de bachelor- en/of de opleidingsdirecteur van de desbetreffende opleiding.  Dit maakt het echt een evenement van de opleiding en dit wordt zeer gewaardeerd door studenten en ouders. De studenten zijn met het behalen van dit diploma, LLB of BSc, nu alumni van onze rechtenfaculteit.

Cum Laudes

Dit jaar ontvingen veertien studenten hun bachelordiploma Cum Laude.

Notarieel recht

Genevieve Noordeloos

Rechtsgeleerdheid

Laureen Hu

Mike Kastelein
Michelle Leung
Geert Lokhorstc
Vinent Peeters
Tim van Polanen
Liz van Ringelestijn
Eline van Slijpe
Michelle Slimmen
Corné Smit
Magda Wistuba

Fiscaal recht

Bastiaan van Ganzen
Michelle Seijsener

@LeidenLaw #diploma

Op zowel Facebook als Instagram staat een impressie van de ceremonies en de officiële afstudeerfoto’s.