Perspectives on the World 2015-2016 uitgebracht

De faculteit Geesteswetenschappen staat bekend om de diversiteit van verschillende onderzoeksvelden die allemaal bijzonder en spraakmakend onderzoek verrichten. In de nieuwe uitgave van Perspectives on the World: Education and research within the Faculty of Humanities lichten studenten en wetenschappers hun onderzoek toe.

In de uitgave van dit jaar komen onder meer het onderzoeken van de Griekse oudheid met digitale methoden, de betekenis soevereiniteit binnen de literatuur, de manier waarop baby's taal leren begrijpen, en de manier waarop IS kinderen rekruteert aan bod. De wetenschappers en studenten achter de onderzoeken geven een beeld van het brede scala dat Geesteswetenschappen in huis heeft.

Jaarlijkse uitgave

Perspectives on the World is een jaarlijkse uitgave. Het boekje is voorzien van mooi fotomateriaal en geheel Engelstalig. Naast de serie portretten, bevat het ook een korte introductie op de faculteit zelf.

Beschikbaar

Het boekje is beschikbaar voor medewerkers en relaties van de faculteit. Een digitale versie kunt u online lezen op ISSUU (zie banner). Voor vragen, drukwerkexemplaren, of een pdf-versie kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie en Werving: communicatie@hum.leidenuniv.nl.