SOS congres 'De ZSM-werkwijze, de toekomst van het strafrecht?'

Dit jaar zal het juridisch congres van SOS Leiden in het teken staan van deze werkwijze en zal plaatsvinden op maandag 6 juni 2016 in het Kamerlingh Onnes gebouw. Dit mag je niet missen! Lees verder en meld je direct aan!

ZSM, dat is: Zo Snel, Slim, Selectief, Simpel, Samen en Samenlevingsgericht Mogelijk. De ZSM-werkwijze is een nieuwe manier van afdoening binnen het strafrecht. Hierbij wordt er samengewerkt door verschillende instanties, zoals het Openbaar Ministerie, de politie, de reclassering en de kinderbescherming.

Het congres vangt aan om 09.30 uur. Gedurende de ochtend zullen er drie lezingen gegeven worden waarbij het onderwerp vanuit diverse invalshoeken belicht zal worden. Deze lezingen worden gegeven door respectievelijk een officier van justitie, een hoofd operatiën van de politie en een advocaat. Na de lunch zal er door middel van verschillende interactieve workshops dieper op de verkregen informatie in worden gegaan. De dag zal rond 16.30 uur worden afgesloten met een borrel.

Schrijf je nu in en kies de workshop van je voorkeur op de website van SOS