Geslaagde eerste borrel Alumnicommissie Jeugdrecht!

Maandag 1 februari 2016 was een mooie dag voor de Master Jeugdrecht. Niet alleen werd de nieuwe lichting masterstudenten Jeugdrecht verwelkomd, ook is een nieuwe commissie in het leven geroepen.

De Alumnicommissie Jeugdrecht Leiden presenteerde zich tijdens de masteropening en de feestvreugde werd gevierd met een gezellige borrel aan het Rapenburg.

Alle masterjaren waren vertegenwoordigd en het was inspirerend om ervaringen uit te wisselen tussen degenen die nog bezig zijn met de master en degenen die al wat langer afgestudeerd zijn.

De Alumnicommissie wil het contact tussen de verschillende jaren bevorderen door met enige regelmaat een borrel of andere activiteit te organiseren, waar ervaringen en verhalen gedeeld kunnen worden. We willen graag fungeren als netwerk voor de Leidsche Jeugdjuristen en hopen dat alle (bijna) afgestudeerden daar aan willen bijdragen. Graag zien we jullie allemaal bij een volgend evenement!

Hartelijke groet,

Apollonia, Denise en Mieke