Drs. Dirkje Schinkelshoek benoemd tot portefeuillehouder bedrijfsvoering

Drs. Dirkje Schinkelshoek volgt per 1 september drs. Gert Jan van Helden op als lid van het faculteitsbestuur van de faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen in de functie van portefeuillehouder bedrijfsvoering.

Dirkje Schinkelshoek

De portefeuillehouder bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de financiën, personeelsbeleid, arbo en milieu, communicatie & marketing, facilitaire zaken en huisvesting. De portefeuillehouder bedrijfsvoering geeft leiding aan vijf diensthoofden en de medewerkers van het faculteitsbureau. De facultaire ondersteunende diensten bestaan uit ongeveer 70 medewerkers.

Schinkelshoek is momenteel werkzaam bij onder andere de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Daarvoor werkte zij in verschillende andere organisaties in het werkveld van het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek waaronder geruime tijd als directeur bedrijfsvoering bij de Faculteit der Exacte Wetenschappen van de Vrije Universiteit in Amsterdam.