PLG Modelleren in de Biologie

Bent u zoekende hoe u modelleren een rol kan geven binnen uw biologieonderwijs? Vind u modelleren leuk, wilt u uw kennis delen en halen hoe u modellen kunt koppelen aan voor leerlingen aansprekende contexten? De steunpunten bieden een PLG Modelleren in de Biologie aan, waar nog vijf plaatsen voor beschikbaar zijn.

Het doel van deze cursus

• met elkaar praktische lesontwerpen te maken rondom thema’s in de biologie
  • met en van elkaar te leren hoe u eenvoudige modelleerprogramma’s kunt maken
  • vanuit externe expertise contexten rondom modelleren vormgeven

Programma en aanmelden

Het programma wordt in samenspraak gemaakt. Vast staat dat 4 bijeenkomsten van 16.00-20.00 uur georganiseerd zullen worden in Leiden, en dat de cursus zal starten aanstaande 1 maart .

Aanmelden kunt u hier tot 7 februari 23:59. Heeft u vragen aangaande deze PLG dan kunt u deze stellen via dit mailadres.

De cursus is gratis voor leden van de steunpunten. Niet leden betalen 320 euro voor de hele PLG. Een eenvoudige maaltijd is inbegrepen.