Math & Science class

Werk mee aan de ontwikkeling van de Math & Science class, gericht op de ontwikkeling van een academische houding. Sinds 2014 biedt de TU Delft voor 5 VWO scholieren de Math & Science Class aan. In dit onderwijsprogramma van twintig dagdelen worden gemotiveerde leerlingen uitgedaagd om op een meer academische manier te denken en werken.

Ze doen dit aan de hand van onderwerpen uit de wiskunde en natuurkunde en maken daarbij kennis met vooraanstaand onderzoek in deze vakgebieden. De vraag naar deze Math- en Science class is groot. Om meer scholieren te kunnen bedienen en de integratie van het programma in de school te verbeteren werkt de TU Delft aan een vernieuwde opzet van dit onderwijsprogramma. In vier bijeenkomsten wil de TU Delft, samen met VO-docenten, deze nieuwe opzet en invulling realiseren zodat de nieuwe Math & Science Class in oktober 2016 van start kan! Deze vier bijeenkomsten vinden komend voorjaar plaats.

Bent u geïnteresseerd om hier in te participeren? Neem dan voor 17 februari contact op met Michel Beerens voor meer informatie. Er is plaats voor 5 VO-docenten!