6 november: Masterdag Campus Den Haag

Op 6 februari vindt de masterdag van Universiteit Leiden - Campus Den Haag plaats. De presentaties vinden plaats op de Schouwburgstraat 2 in Den Haag.

Ga voor het volledige programma en aanmelding naar Mastersinleiden.nl.

Meld je op tijd aan, want vol = vol! Kun je niet komen op 6 november? De volgende masterdag is op vrijdag 11 maart 2016.

Waarom studeren in Den Haag?

Den Haag is een echte studentenstad
Den Haag is niet alleen het hart van politiek Nederland, het is ook een stad met een bruisend studentenleven. Denk aan de politieke, sport, studie en gezelligheidsverenigingen en hun evenementen, dit maakt de stad tot een plek die je als Haagse student moet ontdekken.

Niet alleen studeren
Naast studeren is er genoeg te doen, ga uitwaaien op het strand, sporten in het grootste sportcenter van Nederland. Of combineer sport en gezelligheid en neem een kijkje bij een sportvereniging.

Tijd voor gezelligheid
Na je tentamen een terrasje pakken op het Plein? Grote kans dat je naast een minister of parlementslid zit. Ook zijn er in Den Haag genoeg plekken waar ’s avonds de voetjes van de vloer kunnen.

What to do in Den Haag
Neem een kijkje bij een van de vele culturele evenementen, studentenfeesten, theaterstukken of concerten. Zoals het Food Truck Festival, de Museumnacht, het Haags UIT festival of Rrrollend Den Haag. Do we need to say more? Kom Den Haag zelf beleven! Kijk op www.denhaagstudentenstad.nl naar wat Den Haag allemaal te bieden heeft voor studenten!