Vrijdag 18 September 2015: Lezing Frans Timmermans

Eerste vicevoorzitter van de Europese Commissie Frans Timmermans zal een lezing aan de Faculteit Campus Den Haag geven. Het thema van de lezing is “The Last Chance” Commissie.

Het evenement wordt georganiseerd door het instituut Bestuurskunde en het Clingendael instituut. Alle studenten en medewerkers zijn van harte welkom .

Na afloop van lezing zal er  ruimte zijn voor vragen. Deelnemers worden verzocht om hun vragen voor Dr. Timmermans  vooraf in te sturen naar mgomesneto@clingendael.nl met als onderwerp "questions lecture Frans Timmermans".

Datum: vrijdag 18 september 2015
Tijd: 16:30
Locatie: Auditorium , Schouwburgstraat 2 , Den Haag

Registreren