In memoriam Harold M. Hays (1965-2013)

Het is met intens verdriet dat we kennis hebben genomen van het overlijden van onze collega en vriend, Dr. Harold M. Hays. Harold stierf op woensdag 20 november, in zijn slaap, aan de gevolgen van hartfalen.

Dr. Harold Hays (1965-2013)

Het is met intens verdriet dat we kennis hebben genomen van het overlijden van onze collega en vriend dr. Harold M. Hays. Harold stierf op woensdag 20 november, in zijn slaap, aan de gevolgen van hartfalen.

Harold was als universitair docent verbonden aan het Leiden University Institute for Area Studies (LIAS). Hij gold als expert op het gebied van de Pyramid Texts en Coffin Texts (circa 2350-1900 voor Christus).

Onze gedachten zijn bij zijn familie en vrienden, zijn studenten en zijn collega's. We zullen hem herinneren als een oprechte en onvervalsbare aanwezigheid.

Engelstalige in memoriam

Zie ook de volledige Engelstalige in memoriam geschreven door prof.dr. Olaf Kaper, Egyptologie, en prof.dr. Maghiel van Crevel, Wetenschappelijk directeur LIAS.