Social Sciences en Humanities research van belang voor Europa

De League of European Research Universities (LERU) doet aanbevelingen voor de toekomst van het Social Science en Humanities Research (SSH) in Europa. Dit onderzoek is van vitaal belang voor het opbouwen van een innovatief en veerkrachtig Europa.

De League of European Research Universities (LERU) doet aanbevelingen voor de toekomst van het Social Sciences en Humanities Research (SSH) in Europa. Dit onderzoek is van vitaal belang voor het opbouwen van een innovatief en veerkrachtig Europa.

Social Sciences en Humanities research is van vitaal belang voor de toekomst van Europa. Daarom noemt LERU, in haar nieuw adviesrapport, manieren waarop het nieuwe onderzoeksprogramma Horizon 2020 ervoor kan zorgen dat het SSH onderzoek goed is vertegenwoordigd.