Twee wedstrijden rond internationalisering en diversiteit

1 en 2 november staan bij de Universiteit Leiden in het teken van de Diversiteit. Maak het verschil en doe mee aan de Columnwedstrijd en/of aan de wedstrijd voor het beste Cultural Interaction Initiative. De deadline voor beide wedstrijden is 10 oktober 2012.

Kosmopolitische universiteit

Bij de Universiteit Leiden kom je mensen tegen met verschillende achtergronden, met verschillende culturen, nationaliteiten en talen. Dat maakt onze universiteit tot een kosmopolitische universiteit waar we trots op zijn. We zijn ervan overtuigd dat diversiteit excellentie bevordert. Daarom willen we alle medewerkers en studenten de kans bieden om daadwerkelijk het verschil te maken en mee te doen aan één van de wedstrijden, meedoen aan allebei mag ook!

Mooie prijzen winnen

Met beide wedstrijden zijn mooie prijzen te winnen. Zo wordt de winnende column gepubliceerd op de universitaire website en ontvangen de 3 winnaars een bedrag van respectievelijk 250, 150 en 100 euro.
Het beste Cultural Interaction Initiative wordt daadwerkelijk uitgevoerd door benutting van een geldbedrag uit het Van Bergen Fonds ter hoogte van maximaal 5.000 euro.

De winnaars worden bekendgemaakt op het symposium ‘Jij maakt het verschil’ op 1 november 2012.

Columnwedstrijd
Cultural Interaction Initiative