Doe mee aan de TEDxDelft Award en presenteer jouw idee

Als je wint, mag je jouw idee op de TEDxDelft conferentie presenteren! Studenten en medewerkers met een geweldig idee kunnen meedoen aan de TEDxDelft Award; een prestigieuze internationale prijs die is verbonden aan de TEDxDelft conferentie.

Op deze conferentie inspireren sprekers je met hun ideeën over techniek, entertainment en design.

De winnaar van de TEDxDelft Award wordt spreker op de TEDxDelft conferentie. Stel je voor dat je jouw idee mag presenteren aan collega-TED liefhebbers. Dat zal een onvergetelijke ervaring zijn!

Prijsvraag

Eerste ronde
Online selectie op basis van schriftelijke-en video-inzendingen

Tweede ronde
30 Geselecteerde deelnemers volgen een dag lang workshops om hun pitch-vaardigheden aan te scherpen en workshops over techniek, entertainment en design volgen. Lunch, borrel en diner zijn inbegrepen.

Derde ronde
In deze laatste ronde zullen 6 finalisten pitchen voor een publiek van 150-200 mensen en een professionele jury. De winnaar krijgt de ultieme prijs: een TEDxDelft presentatie op 7 november 2011. Het publiek kan stemmen op een van de zes finalisten voor de publieksprijs.

Bent je klaar om jouw idee te delen met de wereld en heb je zin in een uitdaging? Neem een kijkje op www.tedxdelftaward.nl en doe mee!

Volg ons op Facebook of Twitter om op de hoogte te blijven van aankondigingen van de jury en workshops!

Wat zijn de belangrijke data?

01-10-2011 Deadline eerste ronde
11-10-2011 Tweede ronde: workshops, inspirerende lezingen en pitch-wedstrijd
28-10-2011 Derde ronde: Award Show

Wat zijn de voorwaarden voor deelname?

• Het idee moet gaan over techniek, entertainment of design
• Het idee moet gerelateerd zijn aan het TEDxDelft thema ‘creating history’
• Het idee en dus ook jouw pitch mag geen bedrijf, product of dienst promoten

•  www.TEDxDelft.nl