Studenten gezocht voor het ICT & design team

SIFE Leiden zoekt enthousiaste studenten die 5 uur in de week beschikbaar zijn. Lijkt het jou leuk om je in te zetten voor onze projecten in Leiden, Madagaskar en Bolivia? Of wil jij ons recruitment, PR & marketing, acquisitie of ICT & design team versterken? Lees dan nu verder!

Het ICT team draagt zorg voor kwaliteit en uitbreiding van online applicaties van de stichting en is verantwoordelijk voor levering van hoogwaardige presentaties en promotiemateriaal. SIFE zoekt mensen die verstand hebben van Adobe, CS4, HTML/Java, Moviemaker/vegas, zelfstandig werken en creatief zijn. Wie zin heeft zich in te zetten voor het ICT & design team, meldt je aan!

Promofilm SIFE

SIFE: Students in Free Enterprise

SIFE Leiden is een stichting bestaande uit 27 studenten van alle faculteiten van de universiteit Leiden, waarin studenten de kans krijgen hun kennis toe te passen om ontwikkelingsprojecten over de hele wereld uit te voeren. In samenwerking met het bedrijfsleven en de academische wereld werkt SIFE Leiden aan een betere toekomst voor duizenden mensen. SIFE Leiden is 1 van de 14 SIFE-teams in Nederland. SIFE is vertegenwoordigd in 41 landen wereldwijd en in totaal zijn er dan ook meer dan 1300 teams! In nationale competities presenteren deze teams hun behaalde resultaten aan kritische juryleden uit het bedrijfsleven.

SIFE Leiden heeft in de 3 jaar dat zij bestaat 11 ontwikkelingsprojecten opgezet om de toekomstperspectieven van kansarmen te verbeteren in onder andere Bolivia, Madagaskar en Leiden zelf. Dit jaar heeft SIFE Leiden zich voor de tweede maal via de nationale competitie geplaatst bij de beste 40 teams wereldwijd en mocht zij Nederland vertegenwoordigen bij de World Cup in Berlijn. Daar presenteerden wij onze projecten voor een publiek van 2500 mensen, bestaande uit medestudenten, juryleden uit de bedrijfstop, sponsoren van SIFE en bezoekers. Na Singapore en Berlijn willen wij ook volgend jaar op de World Cup in Los Angeles laten zien dat we niet voor niets bij de top 40 van beste teams horen! Daarvoor zullen we onze huidige projecten verdiepen en verbreden en zullen we plannen maken voor nieuwe projecten.

Wat kun jij doen?

Vrijwilligers bij SIFE Leiden houden zich bezig met onder andere het opzetten, evalueren en ondersteunen van projecten, werven van fondsen, zichtbaar maken van de stichting en het voortzetten van de groei en duurzaamheid van de stichting.

You can make a change!

Stuur je sollicitatiebrief met CV naar recruitment@sifeleiden.nl. Neem voor meer informatie over onze projecten contact op met Stella Airoldi via 0613518990 of kijk op www.sifeleiden.nl.

SIFE! A head for business, a heart for the world!

Jaarverslag