Studievoorlichting

Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden

Met onze websites en brochures proberen we je een zo goed en eerlijk mogelijk beeld te geven van onze opleidingen. Maar, zoals ze in Engeland zeggen, the proof of the pudding is in the eating. Daarom organiseren we meeloopdagen, waarop jij kunt ervaren hoe de collegebanken aanvoelen en uit eerste hand hoort wat er zoal aan de orde komt in een politicologisch college. Tijdens een meeloopdag kun jij in gesprek gaan met collega-studiekiezers, zittende studenten en met docenten.

Programma meeloopdag 8 mei 2024

• 11.30- 11.45 Ontvangst ingang Faculteit der Sociale Wetenschappen en introductie
  • 12.00- 13.00 Korte presentatie over de studie en rondleiding faculteit
  • 13.00- 15.00 College International Law (in het Nederlands)
  • 15.00- 16.00 Bezoek studieadviseurs, studievereniging SPIL en afsluiting

De maximale capaciteit per meeloopdag is 20. Na je aanmelding ontvang je een bevestigingsmail en vlak voor de meeloopdag sturen we je een bericht mail met alle aanvullende informatie over de meeloopdag.

Vragen?

Voor meer informatie over dit evenement en over de studie Internationale Politiek kun je terecht bij onze studentambassadeur Emma Breed.

Data 2024-2025