Studievoorlichting

Einsteinweg 55
2333 CC Leiden

Loop een dagje mee met Pedagogische Wetenschappen

Denk je erover om Pedagogische Wetenschappen te studeren en wil je graag een beter beeld van de studie? Dan is hier je kans!

Op de meeloopdag beleef je een dag uit het leven van een student Pedagogische Wetenschappen: je volgt een college met studenten. Je krijgt een rondleiding door de faculteit! Natuurlijk kun je al je vragen kwijt op deze dag.

Om mee te kunnen lopen bij Pedagogische Wetenschappen zit je minimaal in 5 vwo.

Programma Meeloopdag

We ontmoeten elkaar bij het Gorlaeus, waar je een college zult volgen. We maken kort kennis en gaan dan naar de collegezaal, zodat we ruim op tijd zijn.

Het college duurt van 09:15 - 11:00 uur. In dit college maak je kennis met onderwijsstof van Pedagogische Wetenschappen en kunnen je ervaren hoe het is om in de collegebanken te zitten.

We wandelen naar het Pieter de la Court gebouw waar de Faculteit der Sociale Wetenschappen (FSW) gevestigd is. Het instituut Pedagogische Wetenschappen is onderdeel van deze Faculteit.

We laten je het Pieter de la Court gebouw zien.  Zo krijg je een goed beeld van de omgeving waar je gaat studeren.

En dan is er alweer een einde gekomen aan de meeloopdag van Pedagogische Wetenschappen. We hopen dat je een goed beeld hebt gekregen van de opleiding. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met de studentambassadeur.

Contact

Heb je nog vragen over de meeloopdag van Pedagogische Wetenschappen? Onze studentambassadeur Pedagogiek weet vast het antwoord erop: mail de studentambassadeur ››

Locatie en routebeschrijving

Meld je nu aan voor de meeloopdag