Studievoorlichting

Meeloopdag Educatieve Master Primair Onderwijs (EMPO)

maandag 4 maart 2024
Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden

Loop een dagje mee met de Educatieve Master Primair Onderwijs (EMPO)

Denk je erover om de Educatieve Master Primair Onderwijs (EMPO) te volgen en wil je graag een beter beeld van de studie? Dan is hier je kans!

Op de meeloopdag volg je een college en krijg je een rondleiding door de faculteit! Natuurlijk kun je al je vragen kwijt op deze dag.

Programma Meeloopdag

We ontmoeten elkaar bij de ingang in de centrale hal.

Voorafgaand aan het college hebben we nog even tijd om een korte rondleiding te geven door het Pieter de la Court gebouw. We laten je zien waar de collegzalen zijn, laten je kennismaken met de studentplaza en lopen ook nog even langs de bibliotheek en studievereniging Emile.

We wandelen naar lokaal 5A.29 voor het college Pedagogische en didactische principes. In dit vak komen de belangrijkste didactische en pedagogische theorieën en concepten aan bod over leren in het primair onderwijs, ontwikkelingspsychologie en -stoornissen. Je verdiept je binnen dit vak vooral in de kennis over het lesgeven aan diverse groepen leerlingen.

Om 15:00 uur is het college afgelopen en is er nog ruimte voor het stellen van vragen aan de studenten.

En dan is er alweer een einde gekomen aan de meeloopdag. We hopen natuurlijk dat je tijdens de meeloopdag een goed beeld krijgt van deze master.

Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met de Esther Pluijmen, de opleidingscoördinator van de EMPO via: EMPO@vu.nl.

Locatie en routebeschrijving

Meld je nu aan voor de meeloopdag