Studievoorlichting

Webinar numerus fixus Politicologie/Internationale Politiek/International Relations and Organisations

maandag 22 januari 2024

Numerus fixus? Zo gefikst!

Heb jij je aangemeld voor de studie Politicologie, Internationale Politiek, of International Relations and Organisations? Of overweeg je dat te doen?

Dan krijg je te maken met een selectie- en plaatsingsprocedure, vanwege de numerus fixus. Dat is niet iets om tegenop te zien. Tenminste niet als je weet hoe de procedure in elkaar steekt en wat er wanneer van jou wordt verwacht. Met de aanmelddeadline net achter de rug (15 januari) start je nu met de selectie- en plaatsingsprocedure. Wellicht heb jij hierover nog een paar vragen.

Die gaan wij beantwoorden.

Stel je vragen en krijg de antwoorden op 22 januari 2024, online, tussen 16:00 en 17:00

Tijdens het numerus fixus webinar vertellen onze experts je alles over de selectie- en plaatsingsprocedure: hoe deze werkt, wat je kunt doen om je voor te bereiden en wat de uiteindelijk ranking zoal betekent.

Uiteraard is er uitgebreid gelegenheid tot het stellen van vragen.

Contact

Heb je vragen over dit evenement? Of over Politicologie/Internationale Politiek studeren meer in het algemeen? Onze studentambassadeur Emma Breed gaat graag met je in gesprek: info.politicologie@fsw.leidenuniv.nl.

Data 2024-2025