Loop een dagje mee bij Dutch Studies

Lipsius
Cleveringaplaats 1
2311 BD Leiden

Op een meeloopdag kun je:

• een college bijwonen,
  • een rondleiding van de faculteit krijgen,
  • huidige studenten ontmoeten.

Het is een goede manier om Dutch Studies te leren kennen.

Wie kan er meedoen?
Iedereen is welkom om te komen meelopen bij Dutch Studies! Bij voorkeur zit je in je (voor)laatste jaar van je opleiding en heb je je al georiënteerd op deze opleiding door het bezoeken van de Open Dag. Ook heb je je verdiept in de opleidingsbrochure en de informatie op deze website.

09.15 - 11.00 Beginners course, Language Acquisition 1

13.15 - 15.00 Dutch Debates

Deze meeloopdag is bedoeld voor studenten met geen voorkennis van de Nederlandse taal. Als je gevorderde kennis hebt van de Nederlandse taal, meld je dan aan voor de meeloopdag op 7 november.

Als de data van de meeloopdagen niet uitkomen, neem dan contact op met de studiecoördinator voor andere opties.

Voor studenten zonder kennis van het Nederlands

Omdat de colleges in het Nederlands worden gegeven, is het alleen mogelijk om mee te lopen in het eerste semester. Neem contact op met de studiecoördinator voor andere opties.

Locatie en routebeschrijving

Contact

Met vragen over deze meeloopdag of over de bacheloropleiding Dutch Studies kun je contact opnemen met de studiecoördinator

Meld je aan voor de meeloopdag!