Doe mee met Online Proefstuderen

Studievoorlichting | Online Experience

Online Proefstuderen African Studies

Toelichting
Je kan het hele jaar door Online Proefstuderen. Begin deze module wanneer het jou het beste uitkomt.

Hoe werkt het?

Als je erover nadenkt om deze opleiding te gaan studeren aan de Universiteit Leiden en je wilt weten of het bij je past, dan kun je meedoen met Online Proefstuderen. Het is speciaal ontworpen om je een goed idee te geven van hoe het is om African Studies te studeren. Het bestaat uit online mini-colleges met een paar opdrachten, alsof het echte eerstejaarsvakken zijn. Bekijk de video’s, beantwoord de vragen en kijk of het wat voor je is.

Online Proefstuderen: hoe doe je dat?

In dit korte filmpje zie je hoe het Online Proefstuderen er ongeveer uit ziet. Het voorbeeld is van de opleiding Geschiedenis, voor African Studies ziet het er vergelijkbaar uit.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

Veel plezier!

Het Online Proefstuderen duurt ongeveer 1,5 uur tot 2 uur. Je vindt het Online Proefstuderen hier.

Wanneer?

Je kan het hele jaar door Online Proefstuderen, wanneer je wilt.

Contact

Als je vragen hebt over het Online Proefstuderen of over de bacheloropleiding African Studies, kun je contact opnemen met de studieadviseur of studentambassadeur. Je vindt hun contactgegevens hier.

Meld je nu aan voor het Online Proefstuderen