Kom Proefstuderen on campus bij Archeologie

Van Steenis
Einsteinweg 2
2333 CC Leiden

Kom Proefstuderen bij Archeologie!

Heb jij interesse in het Engelstalige Bachelorprogramme Archeologie? Wil je meer weten over de inhoud van het programma en zelf ervaren hoe de studie is? Zou je graag eens willen praten met huidige studenten en staf? Kom dan naar Proefstuderen op 26 november.

Aanvang: 10.15 uur

• Studie informatie
  • Hoorcollege*
  • Pauze
  • Practicum
  • Rondleiding

Einde: 14.30 uur

Zie ook het programma in pdf.

*Huiswerk maken
Ter voorbereiding vragen we je om een huiswerkopdracht te doen. Dit zodat je een beter gevoel krijgt bij wat studeren, en dit programma, precies inhoudt. Bekijk de huiswerkopdracht hier.

Meld je aan

Wacht niet te lang met registreren want vol=vol!

Meld je nu aan

Covid-19 – Check voor je gezondheid

De Universiteit Leiden volgt de regelgeving van de Rijksoverheid. De gezondheid van bezoekers, studenten en staf is belangrijk voor ons. We willen graag een veilige omgeving verzekeren voor iedereen. Doe daarom voor je bezoek de Corona Check. Als je symptomen hebt die gerelateerd zouden kunnen zijn aan het Covid-virus, neem dan contact met ons op, blijf thuis en laat je testen. Als je de Universiteit bezoekt, houd dan rekening met elkaar, geef elkaar ruimte en respecteer elkaars grenzen.

Impressies van het proefstuderen

Locatie & routebeschrijving

Het evenement vindt plaats in het Van Steenis gebouw in Leiden.