HI The Hague Student Experience op Bevrijdingsfestival Den Haag

zondag 5 mei 2024
Malieveld
Den Haag

Wat is the place to be tijdens Bevrijdingsdag? De HI The Hague Student Area op het Bevrijdingsfestival Den Haag! En de hele dag kun je hier dansen op hippe tracks. Natuurlijk voor een studentenprijs: gratis!

Den Haag studentenstad laat zich horen en zien in de HI The Hague Student Experience op het Haagse Bevrijdingsfestival! Meer dan 14 studentenverenigingen en studentenorganisaties maken het extra gezellig met activiteiten zoals beerpong, stropdas trekken en een droge roeichallenge.

Ook treden de beste studenten-dj’s van Den Haag hier voor jou op. Misschien heb je al mee gefeest tijdens de finale van de Student DJ Contest in het Paardcafé. Winnaar AFRITUDE zie je tijdens het Bevrijdingsfestival terug op het SENA hoofdpodium. En alle andere heerlijke sets hoor je vanuit de DJ Booth bij de HI The Hague Student Experience.

DJ line-up:

• 12.00 - M.I.A.
  • 13.10 - MUN OZ
  • 14.20 - WEZZ (winnaar Student DJ Contest 2023)
  • 15.30 - HALO (winnaar Student DJ Contest 2022)
  • 16.40 - BEVIUS
  • 17.50 - IKRAM
  • 19.00 - JONNA

Ga naar het volledige programma van Bevrijdingsfestival 2024.

Vrijheid

Den Haag, stad van Vrede en Recht is bij uitstek de plek om te vieren dat we vrij zijn in Nederland en om steun te betuigen aan hen die dat niet zijn (Bevrijdingsfestival). De Haagse hoger onderwijsinstellingen willen hieraan bijdragen. Het thema vrijheid sluit niet alleen naadloos aan bij ons onderwijs en onderzoek, maar raakt ook onze studenten. Wij willen daarom met studenten, aankomende studenten en alle andere geïnteresseerden de vrede vieren, maar ook aanzetten tot nadenken over wat vrede en vrijheid voor ieder betekent.

Twijfel je nog? Check deze aftermovie van vorig jaar!

Aftermovie Bevrijdingsfestival Den Haag 2024 - Student Experience

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of