Alumni-activiteit

2312 NV Leiden
Zaal
volgt

Humanities Lab bestaat 10 jaar! We nodigen je van harte uit om deze mijlpaal met ons te komen vieren tijdens ons allereerste Humanities Lab-alumni-event ooit op vrijdag 24 mei.

Feestelijk programma

Tijdens de Capstone-posterpresentaties ontdek je wat huidige studenten van het programma hebben gedaan. Vervolgens is er een interessante lezing van een gastspreker. Tijdens de afsluitende netwerkborrel maken we de publieksprijzen van de Capstone-presentaties bekend en vieren we het 10-jarig jubileum van Humanities Lab. Een goed moment om bij te praten met je mede-alumni. We organiseren daarnaast een speeddatesessie met huidige studenten van Humanities Lab, voor wie jouw (loopbaan)ervaring wellicht heel inspirerend kan zijn.

We hopen dat je erbij zult zijn! Kijk voor meer informatie over het programma op de Engelstalige pagina.

Alumni van wie bij ons bekend is dat ze tijdens hun studie het Humanities Lab-programma hebben gevolgd, ontvangen tweede helft april een persoonlijke uitnodiging voor dit event. Heb je deze niet ontvangen? Geef dit dan door aan alumnicoƶrdinator Sanderien de Jong. En attendeer vooral al je oud-studiegenoten van toen op ons event!

Vragen over het porgramma? Stuur een e-mail naar Honours@hum.leidenuniv.nl.