Hét alumni-event van Faculteit der Rechtsgeleerdheid: Leiden Revisited

Kamerlingh Onnes Gebouw
Steenschuur 25
2311ES Leiden

Weer even terug in de schoolbanken: ook voor niet-juristen!

Op vrijdag 8 september 2023 vindt weer het jaarlijkse Leiden Revisited plaats: hét alumni-event van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid. Dit jaar wederom in het mooie Kamerlingh Onnesgebouw aan de Steenschuur te Leiden. Op deze dag bieden we, naast de vele inhoudelijke deelsessies, een algemene deelsessie voor alumni die niet vakinhoudelijk werkzaam zijn. Uiteraard zullen de sessies actueel, maatschappelijk relevant en interessant zijn. Denk bijvoorbeeld aan recente digitale ontwikkelingen zoals artificial intelligence en de invloed en mogelijkheden daarvan op en voor verschillende rechtsgebieden. Natuurlijk sluiten we het event traditiegetrouw af met een borrel, buffet en livemuziek.

U heeft de uitnodiging al ontvangen. Mocht u deze gemist hebben, of iemand in uw omgeving kennen die de uitnodiging niet heeft ontvangen, laat u ons dat weten door te mailen naar alumni@law.leidenuniv.nl.

Voor inschrijven of meer informatie over het programma kunt u hier terecht. We zien er naar uit u te mogen ontvangen op het KOG de 8e september!

Informatie en inschrijving