Alumni-activiteit

Lunch webinar: Een carrière met impact in 3 stappen

woensdag 14 juni 2023

Een betekenisvolle carrière waar je energie en voldoening uit haalt

Meer duurzame of maatschappelijke impact maken in je werk en echt van betekenis zijn. Dat is wat je graag wilt. Maar als je bedenkt wat je precies wilt met werk loop je vast. Je kijkt wel eens op (duurzame) vacaturewebsites, maar wordt nergens echt blij van. En af en toe vraag je jezelf af of je voor meer impact niet in je huidige baan kan blijven.

In deze interactieve workshop deelt Marieke Jacobs van BetekenisBaan de drie stappen richting een betekenisvolle loopbaan waar je energie en voldoening uithaalt. Daarnaast ga je met een concrete oefening aan de slag voor meer focus in jouw impactvolle loopbaan.

Marieke Jacobs

Aanmelden

Je kunt je aanmelden via deze link. Een paar dagen voor de webinar ontvang je van ons een mail met de link naar de webinar op Zoom.