Alumni-activiteit

5211 KM 's-Hertogenbosch
Viering Leidsch Ontzet 2022

Leidsch Ontzet 2022

De kuipen voor de haringen zijn reeds uit het vet gehaald en staan gereed voor een grootse viering van het Leidsch ontzet 2022 en de stichting van onze Alma Mater, de (Rijks)Universiteit Leiden.

Samen met het Alumnibureau zien we bijzonder uit naar uw komst. En om te laten zien hoezeer we uw aanwezigheid waarderen, heeft het echtpaar Lindeman kosten noch moeite gespaard om niemand minder dan alumnus Woodrow Rullmann, voormalig rechter te ’s-Hertogenbosch, bereid te vinden tot een betoog van minimaal hetzelfde kaliber als zijn illustere voorgangers Peter Glas en Alfred Roosmale Nepveu.

Inschrijving

Wees zeker van een plaats aan tafel en schrijft u per ommegaande in bij het Alumnibureau via
deze link.

Let wel: uw aanmelding via de link is pas definitief als u de gehele procedure volgt tot en met betaling. Dit kan via o.a. Ideal of Creditcard. De deadline voor inschrijving en betaling is donderdag 29 september 10 uur. Restitutie is helaas niet mogelijk.

De troebelen op wereldniveau hebben ook de deelnamekosten niet ongemoeid gelaten. Helaas zijn we gedwongen de kosten te verhogen naar € 38,50 per persoon. En zonder de genereuze steun van het Alumnibureau zouden de kosten nog verder zijn gestegen. Maar net als vorig jaar ontvangt u voor dit bedrag 2 consumpties, haring, witte brood, een doorwrocht betoog gelardeerd met een vleugje humor van alumnus Woodrow Rullmann, hutspot met klapstuk en het inmiddels befaamde kuiltje fijne jus.

Sociëteit Amicitia – De Zwarte Arend

Vanzelfsprekend kunt u ter plekke extra drankjes bestellen. Om deze separaat af te rekenen ontvangt u bij binnenkomst een formuliertje waarop uw naam staat vermeld en waarop de horeca de extra consumpties zal turven. U dient dit formulier aan het einde van de avond in te leveren bij de kasteleinse en deze zal de schade met u vereffenen. Gelieve dit formulier te allen tijde in te leveren, ook al heeft u niets extra’s geconsumeerd (wat we ons echter niet kunnen voorstellen!).

De locatie, waar maandag 3 oktober de viering plaats zal vinden, is Sociëteit Amicitia – De Zwarte Arend, Peperstraat 15, 5211 KM ’s-Hertogenbosch. Vanaf 17:26 uur is het slot van de tap, rond de klok van half acht gaan we aan tafel en we ronden af om 22:00 uur. Wij zien uw aanmelding en komst met gepaste blijdschap tegemoet.

Met een warme Leidsche groet
namens het Alumnibureau en het Bossche Drie oktober-comité,

Pia Lindeman-Verhaar
Henri Lindeman
Ronald Schuurmans (schuurmansronald@hotmail.com)

PS1 Mocht u nog andere Leidsche alumni kennen die het leuk vinden aanwezig te zijn bij deze viering maar die geen uitnodiging hebben ontvangen? Ze zijn van harte welkom dus nodig hen uit zich aan te melden via deze site.

PS2 Toch maar weer het coronavoorbehoud: mochten er van overheidswege beperkende maatregelen gelden, dan bestaat de mogelijkheid dat de viering geen doorgang kan vinden. Uiteraard ontvangt u dan uw deelnamekosten retour.