Alumni-activiteit

Gorlaeus Gebouw
Einsteinweg 55
2333 CC Leiden

Benieuwd hoe de faculteit er nu uit ziet, zin om vakgenoten te ontmoeten, nieuwsgierig naar hoe het met je oud-studiegenoten is? Kom zaterdag 9 april naar Leiden voor een reünie van de opleidingen Scheikunde, Sustainable Molecular Science and Technology, Molecular Science and Technology en Chemistry!

Deze middag wordt verzorgd door het Chemisch Dispuut Leiden in samenwerking met de scheikunde-opleidingen van het Leids Instituut voor Chemisch onderzoek (LIC).

reunistendag CDL

Het Chemisch Dispuut Leiden (CDL) werd 95 jaar op 20 mei 2021. Door de coronamaatregelen hebben we de toen geplande reünie voor alumni moeten uitstellen. Deze vindt nu plaats op zaterdag 9 april 2022. U bent van harte welkom! Op deze dag zullen we u laten kennismaken met de recent gebouwde nieuwbouw, kunt u herinneringen ophalen met oud-bekenden door met elkaar in het archief te duiken en kunt u kennis maken met oud-studiegenoten die u nog niet kende.

Deze dag is voor iedereen die in het verleden een scheikunde gerelateerde opleiding aan de Universiteit Leiden heeft gevolgd.

Het voorlopige programma ziet er als volgt uit:

Inloop met lunch in Gorlaeus Nieuwbouw

Welkomstpraatje

Rondleiding en blik in het archief

Proeverij door brouwerij Pronck (ook non-alcoholisch mogelijk)

Afsluiting

Einde

Wij zijn optimistisch dat de dag volgens planning kan plaatsvinden, maar we houden natuurlijk een slag om de arm i.v.m. de corona-omstandigheden. We zullen vanzelfsprekend de dan geldende coronamaatregelen in acht nemen. Indien de dag niet door kan gaan, zullen er geen kosten aan vastzitten. De kosten voor de reünistendag zullen €30,- bedragen. U kunt zich inschrijven door het formulier in te vullen op www.chemischdispuutleiden.nl/lustrum/reunistendag. De commissie vraagt u zich zo snel mogelijk, maar uiterlijk 13 maart in te schrijven.

Op de website vindt u ook meer informatie over de reünistendag. Veranderingen aan het programma zullen ook op deze pagina te volgen zijn. Verder kunt u de reünistendagcommissie voor vragen en/of opmerkingen bereiken via reunistendag@chemischdispuutleiden.nl of 071-5274502.