Studenten presenteren onderzoek

Presenteren met de stad

donderdag 27 januari 2022
Online activiteit
Het programma van Presenteren met de stad

Donderdag 27 januari is het zover! Tijdens het online evenement Presenteren met de Stad krijgen studenten weer de kans om te laten zien op welke manieren zij het afgelopen semester een maatschappelijke bijdrage hebben geleverd in Leiden.

In een interactieve digitale bijeenkomst vanaf 15.30 uur vertellen verschillende groepen studenten van Leren met de Stad,  Op Locatie en het Kennisatelier Duurzaamheid wat hun bevindingen zijn en op welke manier zij maatschappelijke impact hebben gemaakt in de stad. Masterstudenten van het Kennisatelier zijn aan de slag gegaan voor de Gemeente Leiden die zich hard maakt voor een duurzame stad. De studenten betrokken bij Leren met de Stad, een initiatief van de Gemeente Leiden, Universiteit Leiden en Hogeschool Leiden, delen praktijkvoorbeelden om aan te tonen hoe zij en bewoners van elkaar leren.

In het programma zijn twee rondes met parallel aan elkaar meerdere presentaties. We nodigen je van harte uit om te kiezen uit twee sessies waar je interesse naar uit gaat.

Meer informatie en aanmelden