Alumni-activiteit

• Aniek Moonen
maandag 31 januari 2022
Online

Het wemelt van de groene ministers in het nieuwe kabinet: maar kunnen ze allemaal hun klimaatplannen uitvoeren? Wat vinden jongeren?

Op maandag 31 januari gaat Rennie Roos namens het Jonge Alumni Netwerk van de Universiteit Leiden in gesprek met Aniek Moonen, voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging. Als voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging vertegenwoordigt Aniek meer dan 100.000 Nederlandse jongeren in het politieke klimaatdebat. Haar expertise ligt bij thema's als klimaatrechtvaardigheid en generatiegerechtigheid. Eind 2021 was Moonen aanwezig bij COP26 in Glasgow. Hoe kijkt zij terug op de klimaattop en wat verwacht zij nu van het nieuwe kabinet?

Over Aniek Moonen

Aniek Moonen is 24 jaar oud en voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging. Aniek is afgestudeerd aan het Leiden University College The Hague, in Governance, Economics and Development. Momenteel doet Aniek een masteropleiding in Global Business and Sustainability aan de Erasmus University.

Heb jij vragen voor Aniek of wil je meer weten over de Jonge Klimaatbeweging? Meld je dan nu aan voor dit online lunchwebinar van het Jonge Alumni Netwerk op maandag 31 januari.

Aanmelden

Dit online webinar is toegankelijk voor afgestudeerde jonge alumni (t/m 35 jaar) van de Universiteit Leiden.

Datum Maandag 31 januari 2022
Tijd 12.00 - 13.00 uur
Locatie Online (link krijg je de ochtend van het webinar)
Kosten Gratis