Logo Universiteit Leiden.

Voices of Young Academics

Wij van de Young Academy Leiden willen blijven leren en luisteren daarom naar stemmen en geluiden binnen onze eigen universiteit, vooral die afkomstig van jonge wetenschappers.

Om hen een platform te bieden waar zij zich kunnen laten horen, heeft de YAL een nieuwe blog opgezet, genaamd Voices of Young Academics. De blog is opgestart in de zomer van 2020 en bestaat uit bijdragen van jonge wetenschappers die aan het begin van hun carrière binnen de universiteit staan. Onze blog gaat over verschillende thema’s, zoals COVID-19, diversiteit en carrières buiten de wetenschap. Suggesties voor andere thema’s zijn van harte welkom!

Dossiers

Hieronder staan de dossiers van de blog tot nu toe. Er is ook een compleet overzicht beschikbaar.

Zie hier onze meest recente oproep voor bijdragen op het thema duurzaamheid.

Dossiers: