Logo Universiteit Leiden.

nl en

Actueel

link naar bericht blended learning en de betrokkenheid van studenten

Promotie | Blended learning en betrokkenheid van studenten

Blended learning kan de betrokkenheid van studenten vergroten, maar hoe werkt dat precies? In haar promotieonderzoek onderzocht Linyuan Wang welke ontwerpprincipes van blended onderwijs écht verschil maken. Op 1 juli 2025 verdedigde zij haar proefschrift aan de Universiteit Leiden. 

link naar pagina Leesvaardigheid van het jonge kind in Curaçao:
Magda Rafael (promovendus bij het ICLON)

Onderzoek | Leesvaardigheid jonge kinderen op Curaçao

Hoe leren jonge kinderen op Curaçao lezen in een meertalige omgeving? Het project onderzoekt de invloed van de instructie in de klas op de leesvaardigheid van kinderen met als doel het leesonderwijs en de leesvaardigheid in Curaçao verder te verbeteren.

link naar schooloriëntatietraject

Voorlichting | ICLON schooloriëntatietraject

Wil je onderzoeken of een loopbaan als docent bij jou past? Neem dan deel aan het schooloriëntatietraject en loop één of een aantal dagdelen mee op een school voor voortgezet onderwijs.

Deze website maakt gebruik van cookies.