Logo Universiteit Leiden.

Ontmoet ons team

Vind ons team en posities hieronder. Om contact op te nemen met een specifiek lid verzoeken we u vriendelijk om een een e-mail naar greenoffice@leidenuniv.nl te sturen met hun naam in de onderwerpregel.

Team Officer - Remya Radhakrishnan

Hoi! Ik ben Remya Radhakrishnan, de Team Officer van LUGO. Ik ben 21 jaar oud en momenteel een eerstejaars MSc Governance of Sustainability student aan de Universiteit Leiden. Ik ben al sinds mijn jeugd gepassioneerd over het milieu en streef ernaar een carrière in duurzame ontwikkeling te volgen. Deze interesse heeft niet alleen mijn academische ambities gevormd, maar heeft ook meerdere werkervaringen geïnspireerd bij denktanks en non-profits op het gebied van duurzaamheid. Ik geloof sterk in 'think globally, act locally' en daarom ben ik lid geworden van LUGO. Als teamofficer zal ik helpen bij het toezicht houden op de verschillende projecten binnen LUGO om onze missie te bereiken om van LU een groenere universiteit te maken. Samen met mijn teamgenoten hoop ik een verschil te kunnen maken in de gemeenschap van de Universiteit Leiden!

Project Officer - Meike van den Bos

Hi! Mijn naam is Meike, en ik ben een Project Officer bij LUGO. Ik ben 24 jaar en volg momenteel een master in Biology and Science Communication. Ik ben altijd erg geïnteresseerd geweest in de natuur, en het volgen van mijn bacheloropleiding in Biologie heeft me nog meer gepassioneerd gemaakt over behoud en duurzaamheid. Tijdens mijn minor 'Sustainable Development' heb ik veel geleerd over technologische vooruitgang en mogelijkheden voor duurzame oplossingen. Dit heeft me echt geïnspireerd, omdat ik meer wil doen dan alleen mijn onderzoek presenteren - Ik wil ook discussiëren en actief deelnemen aan duurzame initiatieven. Daarom ben ik erg enthousiast om deel uit te maken van het LUGO-team en mijn studie te combineren met actie. Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te ontmoeten, en ik weet zeker dat we samen  positieve veranderingen kunnen maken!

Project Officer - Daniela Perenyi

Hallo allemaal! Mijn naam is Daniela, en ik ben een van de Project Officers bij LUGO. Ik volg een masteropleiding in Clinical Neuropsychology, gedreven door mijn doel om een persoonlijke impact te maken door anderen te helpen. Ik ben evenzeer toegewijd aan het aanpakken van de uitdagingen van klimaatverandering voor een duurzamere toekomst, en last but not least, aan het organiseren van spannende groene projecten! Vanuit mijn ervaringen als vrijwilliger en mijn achtergrond in de psychologie, geniet ik ervan om manieren te verkennen waarop menselijk gedrag kan worden veranderd om onze negatieve milieueffecten te verminderen voor een groenere levensstijl. Ik geloof dat het opbouwen van een gemeenschap die vergelijkbare waarden deelt, een cruciale stap voorwaarts is.
Ik kijk ernaar uit om samen een verschil te maken!

Community Officer - Hannah Teeuw

Hallo iedereen!

Mijn naam is Hannah Teeuw, en ik zal een van onze twee community officers zijn bij LUGO. Ik ben 21 jaar oud en ben zojuist mijn vierde jaar van studie aan de Universiteit Leiden begonnen. In het komende halfjaar hoop ik mijn bachelor psychologie af te ronden en daarna wil ik de master 'Governance of Sustainability' gaan volgen! Ik ben altijd gepassioneerd geweest over natuur, ecologie en de uitdagingen waar we de komende jaren voor staan als gevolg van klimaatverandering. Dit werd ook een deel van mijn academische leven toen ik vorig jaar de minor 'Sustainable Development' volgde. Hier kwam ik ook LUGO tegen tijdens een van hun gastcolleges, en ik besloot te solliciteren voor een positie in het bestuur. Ik kijk er naar uit om te beginnen en ik hoop dat we dit jaar wat positieve verandering kunnen bewerkstelligen!

Community Officer - Jitske Nouwen

Hi! Ik ben Jitske. Ik ben momenteel bezig met mijn master in International Relations en ben een van de community officers van LUGO. Mijn rol omvat het organiseren van community evenementen, samenwerken met studenten- en studieverenigingen, en voortdurend brainstormen over manieren om de universitaire gemeenschap te betrekken bij onze plannen en doelen. Ik hoop de zichtbaarheid van LUGO op en buiten de campus te vergroten door meer project- en netwerkmogelijkheden te creëren. Mijn vorige stage bij een non-profit startup gericht op duurzaamheid heeft me geleerd dat, hoewel het erkennen van de rol die de overheid en grote bedrijven spelen bij het aanpakken van klimaatverandering belangrijk is, individuele acties een enorme impact kunnen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat we als gemeenschap aan de Universiteit Leiden grote stappen voorwaarts kunnen zetten, en ik kijk ernaar uit om deze uitdaging met LUGO aan te gaan!

Communication Officer - Tamara Mallant

Hi! Mijn naam is Tamara en ik zal de communicatieofficier van LUGO zijn dit academisch jaar. Ik zit momenteel in mijn laatste jaar van Korean Studies en ik heb een bachelordiploma in Bio-Pharmaceutical Sciences, beide aan de Universiteit Leiden. Ik ben erg gepassioneerd over duurzaamheid en hoewel ik nog geen officiële minor of iets dergelijks over het onderwerp heb gevolgd, is het wel een belangrijk onderwerp in mijn dagelijks leven. Daarom kijk ik erg uit naar de verandering die de andere LUGO-leden en ik dit jaar teweeg kunnen brengen! Voel je vrij om me een bericht te sturen als je vragen hebt!