Logo Universiteit Leiden.

Knappe koppen onderzoeken het in Leiden!

Zijn emoji's duidelijker dan echte emoties? Bestaat iets dat je niet kunt zien, meten, of waarnemen? En hadden hermafrodieten het makkelijker in de middeleeuwen?

Ter gelegenheid van de slotbijeenkomst van de Pre-University Classes van 2016 is er in Leiden van 20 t/m 26 april een abricampagne. Op negentien locaties hangen negentien verschillende vragen, gebaseerd op de artikelen die de PRE-Classesstudenten hebben geschreven voor Kennislink. Je vindt hier het antwoord op de vragen, en een routekaart door Leiden met daarop de precieze locatie van de posters.

Vraag en antwoord

Misschien heb je de posters door Leiden heen zien hangen en ben je benieuwd naar het antwoord op de vragen, of misschien ben je sowieso nieuwsgierig; hier kan je in ieder geval de antwoorden vinden!