Logo Universiteit Leiden.

Over ons

In het hart van Den Haag is er bij het Centre for Professional Learning (CPL) ruimte om je te blijven ontwikkelen op academisch niveau. Ben je toe aan de volgende stap in je carrière? Leer door en blijf up-to-date om vraagstukken van vandaag en morgen rondom Veiligheid, Politiek & Bestuur, Diversiteit & Inclusie en Publiek Leiderschap op te lossen. Het Centre for Professional Learning (CPL) is het expertise centrum van Universiteit Leiden in Den Haag voor leren en ontwikkelen in het publieke domein. Uitdagend, innovatief, academisch onderbouwd en praktijkgericht. CPL werkt daarbij samen met partners in diverse disciplines, sectoren, landen en continenten, op het snijvlak tussen theorie en praktijk.

Wij verbinden inzichten van academische docenten en sprekers uit het werkveld op interdisciplinaire wijze in een leergang, verdiepingsleergang of masterclass die bij je past. Na een CPL opleiding zet je onze kennis moeiteloos om naar verbeteringen binnen jouw organisatie of bedrijf. Met andere deelnemers bouw je kennis en tools op enbouw je een netwerk op met professionals binnen jouw vakgebied. Het team van CPL bestaat uit ervaren en inhoudelijk deskundige professionals met een academische achtergrond.

Werken bij het Centre for Professional Learning

De Universiteit Leiden is een van Europa’s meest vooraanstaande internationale onderzoeksuniversiteiten. Bekijk de actuele vacatures van het Centre for Professional Learning.

Bekijk de vacatures van CPL

Incompany/Maatwerk