Logo Universiteit Leiden.

Zaal
Verzamel in 2.27, maar daarnaast in 2.17, 2.23, 2.24

Informatie over het evenement

Tijdens dit seizoen van interdisciplinariteit hebben we verschillende manieren gezien waarop kunst en wetenschap met elkaar kunnen interageren. Tijdens dit evenement zullen we een aantal hele mooie projecten tentoonstellen op de grens tussen wetenschap en kunst. Onze partners in dit evenement zijn LIACS Mediatechnology en ReCNTR, die hebben bijgedragen aan de projecten op dit gebied . Dit is een unieke kans geweldig werk te zien op  de Universiteit Leid dat zich situeert op de grens tussen wetenschap en kunst en en om met de kunstenaars in contact te komen om meer te leren over hun projecten, of dit soort projecten in het algemeen.

Meld je aan met deze link.

Programma

15:00-16:00: Plenaire sessie waarin de wetenschappers en kunstenaars de creaties toelichten
16:00-18:00: Expositie waarin we de creaties van dichtbij gaan verkennen
18:00 en daarna: informeel drankje doen voor degene die daar zin in hebben