Logo Universiteit Leiden.

Opgelost: Verstoring blue screen

Na een Windows update krijgen sommige HP laptops een blue screen (Probook 430/450 G8). Als u hier ook last van heeft dan graag contact opnemen met de helpdesk (071 527 8888).

Opgelost: 15 December 14:45

De oorzaak van het probleem waarbij een Windows laptop spontaan een blue screen krijgt is gevonden. Naar de getroffen laptops wordt een update gestuurd die het probleem oplost. Hiervoor moet men echter wel met het Campus netwerk verbonden zijn (NUWD wifi / EduVPN institute). Het kan enige tijd duren voordat de update binnenkomt, mocht u toch nog blue screens ervaren dan kunt u de update bij een van de helpdeskbalies laten uitvoeren.

Update: 16:30

Het probleem is geïdentificeerd en wij zijn op dit moment bezig om de oplossing te implementeren.