Er was een korte verstoring van meerdere diensten; alle diensten zijn inmiddels weer beschikbaar.
Door een wereldwijde storing bij Amazon Web Services (AWS) waren er vandaag problemen met onze videoconferencingsoftware en videomanagementplatform. Dit leidde tot: Bij de videoconferencingsoftware: Problemen met deelname aan vergaderingen en groepschats. Bij het videomanagementplatform: Vertragingen bij transcriptie- en transcoderingstaken, en beperkte functionaliteit bij opname, chat, polls en het whiteboard.
Op dit moment ondervinden wij een probleem bij de Dienst ALMA. Hierdoor is de dienst tijdelijk niet beschikbaar voor gebruikers binnen de Universiteit.
Op dit moment ondervinden wij een technisch probleem met het HRM-systeem, deze is tijdelijk niet beschikbaar. Wij werken hard aan een oplossing en proberen dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Er was een korte verstoring met ons HRM systeem dit probleem is opgelost.
De functionaliteit om in te loggen op meerdere diensten is weer volledig hersteld na een korte onderbreking
Na een korte verstoring is de medewerkerswebsite weer volledig beschikbaar.
Op dit moment ondervinden we technische problemen met Google Search. We werken actief aan een oplossing en doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment ervaren wij een storing in het netwerk van Odido, waardoor onze mobiele bereikbaarheid beperkt is. Dit betekent dat het mogelijk is dat je ons telefonisch niet kunt bereiken via het mobiele netwerk. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en werken samen met Odido aan een snelle oplossing. Zodra er meer bekend is of de storing is verholpen, zullen we deze pagina bijwerken.
Op dit moment kan men niet inloggen met het verkregen tijdelijk wachtwoord na een wachtwoord reset aanvraag.