Voor een aantal gebruikers kan zich een probleem voordoen met aanmelden via een pushbericht. De aanmelding kan wel via een email bericht. Op dit moment wordt er aan een oplossing gewerkt. We raden af om pushberichten opnieuw in te stellen. Dit gaat vanzelf weer functioneren zoals u gewend bent.
Op dit moment is er een wereldwijde storing bij Microsoft, het gevolg hiervan is dat meerdere diensten waaronder Microsoft 365 niet optimaal functioneren. Er wordt druk gezocht naar een oplossing.
Momenteel is er een gehele verstoring van ons Kaltura video platform. De leverancier is op dit moment bezig de oorzaak te onderzoeken. Zoeken, laden, embedden en afspelen van video op ons Kaltura video platform is op dit moment niet mogelijk.
Momenteel is er een gedeeltelijke verstoring in het selfservice systeem. De verwachte herstel datum is morgenochtend 10-01-2023 om 09:00 uur.
Storing: inschrijven studenten
Op dit moment ondervinden we meerdere problemen met verschillende diensten waardoor het niet altijd mogelijk is om in te loggen. Wij werken hard aan het herstel van de dienstverlening
Vanaf vandaag is de multi factor authenticator (MFA) geactiveerd op verschillende systemen. Mocht je onverhoopt problemen hebben met inloggen, dan is de helpdesk beschikbaar je hiermee te ondersteunen. Je kunt de helpdesk bereiken via +31 71 527 8888 of helpdesk@issc.leidenuniv.nl
Momenteel is Usis niet bereikbaar, inloggen is helaas niet mogelijk.
Op dit moment is er een verstoring omtrent het afspelen van video’s binnen mediasite.
Op dit moment ondervinden wij problemen met de beschikbaarheid van de Multi-factor authentication. Hierdoor is het inloggen met de Multi-factor authenticator niet altijd gelijk mogelijk.