Logo Universiteit Leiden.

Maandag 16 mei 23.59 uur en dinsdag 17 mei 02.00 uur

Impact:
Tijdens de werkzaamheden
zijn de ICT-systemen NIET van buitenaf beschikbaar en is er geen internetverkeer naar buiten mogelijk

Wat houdt de wijziging in?
Bij de wijziging worden de internet routers van het netwerk voorzien van een nieuwe softwareversie. Hiermee krijgt de universiteit een toekomstbestendig netwerk en betere security.

Wanneer vindt de wijziging plaats?
De wijziging staat gepland in de nacht van maandag 16 mei op dinsdag 17 mei 2022.
De werkzaamheden starten maandag 16 mei om 23.59 uur en duren tot 02.00 uur.

Wat is de impact van de wijziging?
Alle ICT-systemen en -diensten van de universiteit die gebruik maken van het internet zullen tijdens het onderhoud gedurende een korte periode (max. 6 á 8 minuten) van buitenaf niet beschikbaar zijn.
Ook vanuit de universiteit is het niet mogelijk om tijdens dit onderhoud een verbinding te maken met het internet. Deze werkzaamheden hebben geen invloed op de beschikbaarheid van de telefonie.

Impact:
Gedurende de werkzaamheden blijft inloggen op applicaties vanuit huis mogelijk, in de gebouwen zullen alle netwerkverbindingen (VoIP, PC, Printers, WiFi, NUWD etc.) worden onderbroken.

Tijd: