Logo Universiteit Leiden.

Meld je aan voor de Medenzeggenschap x Duurzaamheid conferentie

Afgelopen jaar hebben we met veel plezier samen met de Leidse medezeggenschap aan tafel gezeten om in gesprek te gaan over wat we kunnen doen op het thema duurzaamheid in de universiteit.

We herhalen het succes; dit jaar fysiek op 19 November van 13:00 - 15:30. Wees erbij als je in de Universiteitsraad, Faculteitsraad en Opleidingscommissie zit en wil praten met je bestuur over duurzaamheid. Jij zit dit jaar aan tafel met Opleidingsbesturen, het Faculteitsbestuur of het College van Bestuur over uiteenlopende zaken waar duurzaamheid niet kan missen! De een zal veel te maken krijgen met de kwaliteit en de invulling van het onderwijs, de ander zal zich bezighouden met begrotingen en weer een ander met plannen over de nabije en verre toekomst (of met alles!). Op al deze gebieden kan (en moet?) duurzaamheid een plaats krijgen, en hier is voor jullie een rol weggelegd.

Om jullie hierbij op weg te helpen, organiseert het Leiden University Green Office (LUGO) samen met de universiteitsraad (UR) een conferentie waar duurzaamheid en medezeggenschap elkaar gaan ontmoeten! Wat kan je betekenen in jouw positie als het gaat om duurzaamheid? Heb je plannen om bijvoorbeeld jouw faculteit duurzamer te maken? En, weet je hoe je deze plannen kunt presenteren en uitrollen, of weet je dit je juist niet ondanks dat de wil er is?

Wil je hier wel bij zijn? Klik op deze link en wees erbij op 19 November vanaf 13:00!