Boek

Research Design in Politcal Science: Het nieuwe boek van Dimiter Toshkov is nu beschikbaar

Het nieuwe boek van Dimiter Toshkov - universitair hoofddocent Bestuurskunde aan de Faculteit Governance and Global Affairs - is onlangs gepubliceerd door Palgrave Macmillan.

Dimiter Toshkov
02 maart 2016

Het boek is een uitgebreide inleiding op het ontwerpen van onderzoek voor universitaire studenten op alle niveaus over de hele linie van de politieke wetenschap, inclusief Internationale Betrekkingen en Bestuurskunde. Het behandelt de belangrijkste stappen in het onderzoeksproces en verklaart de logica en details van een verscheidenheid aan klassieke en hypermoderne methoden.

Het boek is al geprezen als “een uitstekende behandeling van het ontwerpen van onderzoek dat aanzienlijke diepte combineert met breedte in de dekking van het methodologische debat” en is onderschreven als “de beste en meest uitgebreide tekst over onderzoeksopzet in de politieke wetenschap” door vooraanstaande politicologen uit Nederland, Zwitserland en de Verenigde Staten.

Meer informatie over het boek is hier beschikbaar (Palgrave Macmillan) en op de website van de auteur.